خودرو بر شاهین شهر
خودروبر کشوری شاهین شهر , کفی ماشین شاهین شهر , جرثقیل شاهین شهر , ماشین بر شاهین شهر
خودروبر شاهین شهر , کفی شاهین شهر , امداد سیار شاهین شهر

خدمات خودرو بر شاهین شهر محیا عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

امداد خودرو شاهین‌شهر و میمه یدک کش خودرو شاهین‌شهر و میمه با توجه به استفاده روز افزون از خودرو به ویژه خودروهای دارای تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی و گسترش شبکه جاده ای تا دورترین نقاط کشور و همچنین توسعه چشمگیر صنعت خودرو کشور ایجاد سازمان منسجم و کارآمد در زمینه امدادرسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان یک الزام ضروری و قطعی می باشد.

لذا خواهشمند است در صورت نیاز به امداد در مواقعی که خودرو قابلیت حرکت نداشته باشد و یا در صورت حرکت خسارت بیشتری به آن وارد شود و یا جهت اطلاع از جزئیات هزینه ها و خدمات مشمول امداد در هر ساعت از شبانه روز با شماره تماس مرکز امداد شرکت شاهین‌شهر و میمه خودرو تماس حاصل فرموده و از خدمات امداد آن بهره مند گردید.

 

امداد خودرو شاهین‌شهر و میمه

تیم حرفه ای و کار آزموده ی امداد خودرو شاهین‌شهر و میمه با سابقه ی طولانی در خودرو سازی های معتبر کشور به صورت شبانه روزی آماده امداد رسانی به شهروندان شاهین‌شهر و میمه می باشد.

گروه امداد خودرو شاهین‌شهر و میمه مجهز به لوازم یدکی از قبیل باطری و …

به صورت سیار در کل شاهین‌شهر و میمه آماده ی خدمت می باشد.

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل شاهین‌شهر و میمه به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف انجام می شود.

این گروه مجهز به

  1. خودرو بر کفی
  2. یدک کش
  3. کفی خودرو
  4. خودرو سوار
  5. خودرو بر مکانیزه
  6. خودرو بر چرخ گیر
  7. خودرو بر کفی کش
  8. خودرو های سواری امداد
  9. امداد رسانی جاده ای
  10. ارسال مکانیک سیار
  11. جرثقیل خودرو بر
  12. حمل خودرو
  13. خودرو بر بار
  14. سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها
  15. تعویض لاستیک
  16. باطری به باطری
  17. تعویض تسمه
  18. تنظیم موتور
  19. تعویض لنت
  20. تعویض تسمه تایم

می باشد.

در کوتاه ترین زمان آماده ی امداد رسانی هستیم.
انجام کلیه خدمات امدادی در سراسر شهر شاهین‌شهر و میمه بصورت شبانه روزی.هرکجا به ما نیاز داشتید فقط کافیست یک تماس بگیرید.ما برای انجام وظیفه آماده ایم.
سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری بعمل بیاوریم.
امداد گران ما با سابقه طولانی در امر امداد ب هموطنان عزیز در شاهین‌شهر و میمه مفتخراست ک به درخواست امداد از طرف شما عزیزان برای انجام وظیفه در کمترین زمان خدمت شما حاضر شود و به اعتماد شما خوبان ب امدادخودرو شاهین‌شهر و میمه پاسخ در شان شاهین‌شهر و میمهی های عزیز بدهد.اعتماد شما بزرگترین سرمایه امداد خودرو شاهین‌شهر و میمه است.
طرف قرارداد با تعمیرگاههای مجاز

شماره تماس خودرو بر شاهین شهر :

قیمت خودرو بر شاهین شهر

قیمت خودروبر در شاهین شهر به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودرو بر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.

-شیوه فعالیت امدادرسانان (اکیپهای سیار):

امدادرسانان به ۳ دسته تقسیم می گردد به صورت شبانه روزی همواره آماده انجام فعالیتهای امدادی می باشند :
۱-امدادرسانان مختص حمل و بکسل خودرو.
۲-امدادرسانان فنی خودرو.
۳-امدادرسانانی که هر دو شرایط فوق را دارند
فعالیت امدادرسانان:
فعالیت امدادرسانان به صورت شیفتی و یا ماموریتی براساس ابلاغ و دستور کار می باشد که ازطریق واحد عملیات و واحد پیام ابلاغ می گردد.

امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه

امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست.پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه با خدماتی همچون:تعمیر در محل یدک کش خودرو با دکل مناسب خودروهای تصادفی یدک کش خودروهای خوابیده با ارتفاع کم توسط چرخگیر حمل خودرو خودروهای لوکس توسط کفی و خودروبر سوخت رسانی تهیه لوازم یدکی و ارائه در محل خودرو سوخت رسانی پنچر گیری و…در همه نقاط ایران و پوشش همه استانهای ایران و ساپورت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی را شامل می شود.

امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست.پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی بتونه بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه پس طبیعیه که خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی بشه و در نتیجه خودروی شما در جاده و یا شهر دچار نقص فنی بشه.اینجاست که کلمه امداد خودرو و خودروبر به ذهنتون خطور میکنه.پس اگه به دنباله یک امداد خودرو و خودروبر خوب میگردی کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری و مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امدادخودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

زمانی که کلمه امداد خودرو و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد.امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه با سابقه درخشان ۱۱ ساله در رسته کاری امداد خودرو و خودروبر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند.امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه با داشتن شعبات مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید.امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه همیشه و همه جا در کنار شماست
امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه دارای یدک کش و خودروبر های هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت.حمل خودروهای صفرکیلومتر گذر موقت خودروهای لوکس و گران قیمت خودروهای وارداتی از جمله کیا هیوندای بنز بی ام و تویوتا و…به تمامی نقاط ایران توسط امداد خودرو و خودروبر شاهین‌شهر و میمه

امداد خودرو در شاهین‌شهر و میمه | معرفی خدمات حمل و نقل خودرو

در شهر شاهین‌شهر و میمه خودروبرهای متعددی وجود دارد که در این بین امداد خودرو شاهین‌شهر و میمه میتواند گزینه خوبی برای امداد رسانی به خودرو شما باشد برای دریافت امداد رسانی خودرو کافیست با شماره تلفن های این مجموعه در هر کجای شهر باشید تماس گرفته تا سریعا خودشان را به محل شما برسانند.

قبل از شروع به معرفی امداد خودرو شاهین‌شهر و میمه بپردازیم نیاز است کمی با ویژگی ها و تعاریف امداد رسانی خودرو آشنا بشیم.
امداد رسانی خودرو چیست ؟

همان طور که از اسمش پیداست به مجموعه هایی که خدمات حمل و نقل و تعمیر خودرو را انجام میدهند به طور ساده امداد خودرو میگویند.امروز خودروبر های متعددی در سراسر کشور برای این کار شکل گرفته اند که این خدمات را برای شما انجام میدهند.
چه زمانی به امداد خودرو نیاز دارید ؟

وقتی حین مسافرت هستید و یا در داخل شهر به صورت اتفاقی برای خودرو شما مشکلی رخ داده باشد سریعا به حل مشکل می پردازید گاها امکان دارد که تعمیر خودرو پیچیده بوده و از عهده شما برنیاید در این حین شما نیاز دارید به یک مکانیک خودرو که سریعا در محل خودرو شما حضور پیدا کرده و نسبت به تعمیر خودرو و در صورت نیاز به حمل خودرو به نزدیک ترین امداد خودرو یا مکانیکی خودرو منتقل بکند.

محدوده فعالیت : کل استان اصفهان ، شاهین شهر ، مورچه خورت ، میمه ، قهرود ، جوشقان ، کامو ، برزک ، وزوان ، ورکان ، چوگان ، موته ، لایبید ، حسن رباط ، رباط ترک ، دلیجان ، ونداده ، زیاد آباد، ازان ، موته ، خورزوق ، گرگاب ، گز ، جهاد آباد (چاله سیاه) ، فلاورجان ، فولادشهر ، زرین شهر ، تیران و …

Leave a Comment

Captcha loading...