امداد خودرو علویجه

حمل خودرو علویجه – حمل ماشین علویجه – امداد خودرو علویجه-۰۹۱۳۵۷۷۸۲۶۷-اعزام یدک کش زیر ۱۵ دقیقه

حمل خودرو علویجه با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات خودروبر علویجه، خدمات تعمیرگاهی علویجه، خدمات سیار علویجه خدمات در محل کار  و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای علویجه، خدمات کارت عضویت به فعالیت خود در تمام نقاط استان علویجه و سرتاسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودرو سوارن باشند.

معرفی حمل خودرو علویجه

امداد خودرو محیا، دارای نمایندگی های استانی و مراکز پیام شبانه روزی در سراسراستان اصفهان میباشد که با داشتن مجهزترین دستگاه خودروی امدادی سبک و سنگین با ارائه خدمات در تمام مناطق استان اصفهان در علویجه در صورت ۲۴ ساعت شبانه روز تحت پوشش خود قرار داده است.

امداد خودرو علویجه

امداد رسانی و حمل خودرو ها یکی از مهمترین خدمات شهری محسوب می شود که در هر یک از شرکت های امداد خودرویی به روش خاص خود صورت می پذیرد. برخی از این شرکت ها به اختیار خود برای حمل خودرو از جرثقیل استفاده می کنند و برخی دیگر از شرکت های امداد خودرو به وسیله خودروبرها این امر صورت می پذیرد. امداد خودرو در علویجه سعی نموده است در راستای تحقق به امور رضایتمندی شهروندان تمامی این عوامل را در نظر گرفته و آنها را به بهترین نحوه و بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد.

از بارز ترین ویژگی های امداد خودرو در علویجه می توان به امداد رسانی ۲۴ ساعته این شرکت ها ، سرعت و دقت بالا ، قیمت مناسب در ازای بهترین خدمات ، دارا بودن مکانیک ها و عوامل ماهر و امدادرسانی به انواع خودرو های سبک و سنگین  اشاره نمود. ازدیگر ویژگی های بارز این مجموعه می توان به برخورداری از کادر مجرب و ماهر در بخش تعمیرات اتومبیل و امداد رسانی به موقع و سرعت و دقت بالا و حضور به موقع در محل برای امداد رسانی اشاره کرد که سعی شده است به نحوی صورت پذیرد تا بهترین سطح رضایتمندی امدادجویان گرامی را فراهم آورد ، از این رو درصورت بروز کوچک ترین مشکل برای خودروی خود با استفاده از راه های ارتباطی با این مجموعه نسبت به درخواست خودروهای امدادی در محل اقدام نمایید و از خدمات این مجموعه به راحتی بهرمند شوید ، و حتی می توانید با استفاده از مشاوره های تلفنی نسبت به امور غیر ضروری بر روی خودروی خود از تعمیرکاران این مجموعه به صورت غیر حضوری در حد توان و قابل فهم بودن ایراد خودروی خود بهره بگیرید.

 

امداد خودرو شبانه روزی در علویجه

یکی از مهترین خدمات مجموعه ی امداد خودرو در علویجه رفع عیب در محل است. امدادخواهان می توانند با استفاده از راه های ارتباطی و شماره های تماس با این مجموعه ها علاوه بر مشاوره و رفع ایراد به صورت تلفنی ، درخواست خود را مبنی بر امداد خودرویی در محل اعلام نمایند و از رفع عیب خودروی خود در محل توسط تیم مجرب امداد خودرو آبان به صورت سیار و شبانه روزی بهره مند شوند. رفع عیب در محل اصلی ترین وظیفه این مجموعه است که به صورت تماس تلفنی به محل مورد نظر شما اعزام می گردند و یا به صورت سیار. خدمات صورت گرفته توسط این مجموعه عبارتست از اجاره جرثقیل و یدک کش در علویجه.

امداد خودروهای سیار معمولا در جاده ها بصورت گشت می باشند و در صورت بروز مشکل در خودروی شما به شما خدمات امدادی خواهند رساند. از مزایای این امر می توان به این مورد اشاره نمود که به جای حمل اتومبیل شما به تعمیرگاه و تحمیل هزینه های گزاف ، خودروی شما در محل توقف رفع ایراد و تعمیر می شود و علاوه بر کاهش هزینه ، از اتلاف وقت شما نیز کاسته خواهد شد . در پیوست موارد اشاره شده در فوق، امدادرسانی در محل ممکن است با موفقیت همراه باشد و نیاز به حمل خودروی شما به تعمیرگاه نباشد. و گاها در صورت عدم رفع ایراد و عدم قابل تعمیر بودن خودروی شما ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید خودروی خود را با استفاده از یدک کش های چرخگیر یا جرثقیل حمل نموده و به تعمیرگاه های خود مجموعه یا غیره انتقال دهید که این امر قطعا با دقت و ضمانت بالای کارکنان و عوامل این مجموعه ی امداد خودرویی صورت خواهد پذیرفت.

شماره امدادخودرو در علویجه

قیمت امداد برای خودرو ها متفاوت می باشد و به به چند عامل مرتبط است :

  • اگر لازم به حمل خودرو باشد و رفع ایراد در محل صورت نگیرد مسافتی که خودروی یدک کش یا جرثقیل طی نمونده است یکی از عوامل مرتبط می باشد
  • نوع خودرویی که یدک کشی توسط آن انجام شده است مهم بوده و برای خودروهای سنگین متفاوت است
  • هزینه سوخت خودروی یدک کش در مسافت های طولانی مورد محاسبه قرار خواهد گرفت
  • نوع خودرو از لحاظ لوکس بودن و یا ماشین های سنگین مورد بعدی در عوامل موثر بر قیمت یدک کشی است
  • بیمه نامه برای اتومبیل هایی که حمل میشوند که معمولا این امر برای اتومبیل های صفر کارخانه ای و لوکس انجام میشود

لازم به ذکر است که خدماتی از قبیل ؛ ایاب و ذهاب خودرو های داخلی ، ایاب و ذهاب خودرو های خارجی ،باتری به باتری خودروها ، باتری به باتری و تست دینام خودرو های کفی ، تست دینام خودرو های شاسی بلند و ورود خودرو های یدک کش و چرخگیر برای هریک از امور ذکر شده دارای قیمت های مصوب خود میباشد که در صورت استفاده از هریک از آنها باید پرداخت شوند و این قیمت های مصوب بعد از اعمال درصدی ارزش افزوده به شما اعلام خواهد شد که می توانید به راحتی برای پرداخت آن اقدام نمایید. در این خصوص می توان به این نکته اشاره نمود که تعویض هر قطعه از خودروی شما با اتفاق نظر و رضایت شما صورت خواهد گرفت و بدون هماهنگی شما هیچکدام از این امور اعمال نخواهند شد و معمولا امدادخودرویی در بین ساعت های ۲۱ الی ۶ صبح افزایش حدودی قیمت را به همراه خواهد داشت و به قیمت و هزینه ی نهایی امور انجام شده بر روی خودرو اضافه می گردد.

حمل خودرو علویجه

  • امدادخودرو آزاد راه علویجه
  • امداد جاده ای اتوبان علویجه
  • امداد خودرو جاده ای علویجه
  • خودرو بر فوری علویجه
  • خودرو سوار شبانه روزی علویجه
  • یدک کش آزادراه علویجه
  • خودرو سوار جاده ای علویجه

اهداف خودرو بر محیا:

  1. امداد رسانی به کلیه خودروهای سبک و سنگین تصادفی معیوب و نیازمند
  2. توزیع انواع قطعات اتومبیل سبک وسنگین
  3. امداد رسانی در سطوح و مجورهای استان در سرتاسر کشور
  4. پوشش تمام مناطق شهری و بین شهری
  5. پوشش خبری در زمینه امداد رسانی در راه ماندگان
  6. ایجاد اشتغال و استفاده از افراد خلاق
  7. ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو علویجه
  8. شفاف سازی نرخ خدمات و کیفیت خدمات
  9. صدور کارت شناسایی به امداد گران

امدادخودرو در دنیای امروز به امری ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده که وظیفه راحتی و آسایش مردم را برعهده دارد. براین اساس در کشور ما نیز نیاز به این امر باعث بوجود آمدن شرکتهای متعدد امداد خودرو شده و شرکت امداد خودرو محیا نیز برآن شده تا وظیفه خود را در قبال امداد به خودروهای در جاده و خیابان مانده با نهایت وسواس برای راحتی و آسایش مردم انجام دهد.

این امر بوسیله امداد گران مجهز این امداد خودرو میسر شده تا در صورت لزوم با تعمیر و یا تعویض قطعات خودروها و یا در صورتی که نیاز به حمل خودرو باشد با تجهیزات و خودروبرهای بروز شرکت امداد خودرو محیا انجام شود تا رضایت مشتریان را به نحو احسنت بدست بیاورد.

حمل خودرو علویجه

خودرو بر علویجه

خودروبر علویجه

ماشین بر علویجه

یدک کش علویجه

خودروبر علویجه

حمل ماشین علویجه

امدادخودرو سیار علویجه

حمل ماشین در علویجه

خودروسوار علویجه

کفی حمل خودرو علویجه

امدادخودرو سیار علویجه

2 Thoughts to “امداد خودرو علویجه-۰۹۱۳۵۷۷۸۲۶۷-اعزام یدک کش زیر ۱۵ دقیقه”

  1. حاجی دست نشان

    با تشکر از آقای امداد گر که تو جاده به ما کمک کردن و انصاف داشتن

  2. فتحی

    ممنون از شما
    مادید خوبی نسبت به یدک کش ها نداشتیم ولی ایشون خیلی با انصاف و فنی بودن

Leave a Comment

Captcha loading...